medyauzmani.com

Yurtiçi Kargo teslim edilemedi, iade talebi nedir?

Yurtiçi Kargo Gönderilemiyor İade talebi ne anlama geliyor?

Nakliye Bu, iade edileceği anlamına gelir. Şubeye gitmeden önce aramanızı öneririm. Çünkü dönüş Belki şubeden ayrılır.

Yurtiçi Kargo iade talebi nedir?

Alıcıya ulaşamadığımız durumlarda mallarınız; Teslim şubesine ulaştığı tarihten itibaren 3 gün şubede bekletilir. Alıcı sipariş vermez ise 3 gün sonunda kargo göndericiye teslim edilir. dönüş Tamamdır.

Yurtiçi Kargo iade talebi nasıl gönderilir?

Dilerseniz kargonuzu 444 99 99 numaralı adresinizden saat 11:00’e kadar teslim alabilirsiniz. yerel mallar Çağrı merkezini arayarak veya saat 12:00’ye kadar şube veya acentelerimizi bilgilendirerek talebinizi iletebilirsiniz. Birimimiz başvurunuzu iş planına göre yönlendirecektir.

İade kargo süreci nedir?

Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun uyarınca ürünün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkınızı kullanmanız ve geri nakliye Ürün ücretsizdir dönüş Yapabildin mi.

Ne demek siparişiniz iade edildi?

Sevkiyat, hedeflenen alıcı tarafından reddedildi.

Yurtiçi Kargo saat kaçta çalışıyor?

yerel mallar dallara Fiyatı nedir a kadar Nakliye Teslim edilmiş? Gönderilerinizi hafta içi saat 18:00’e, Cumartesi saat 17:00’ye kadar en yakın şubemize teslim edebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo iade ücreti ne kadar?

yerel mallare-ticaret kullanıcıları malların dönüşü Süreci kolaylaştıran bir uygulamayı daha hayata geçirdi. Artık kullanıcılar YK Plus’ı 7/24 haftanın her günü diledikleri saatte kullanabiliyor. mallar Dolaplarına git dönüş yapabilirler.

İade edilen bir gönderiyi nasıl alırsınız?

şubeye Geri Getirilmiş gönderiler 3 iş günü içerisinde şubemize giderek alıcı tarafından teslim alınması gerekmektedir. Aksi takdirde, gönderenin bilgisine bağlıdır. mallar Çıkış şubesine geri döndü.

Diğer gönderilerimize göz at

Yorum yapın